Helgen gick fort och nu är det ny vecka...

Den här helgen försvann åt något jag inte har något minne av och jag drack inte en droppe alkohol så det beror det ju inte på heller. Det är så mycket jag känner att jag skulle behöva göra, det ser faan så jävla illa ut. Nu kommer skolan att ta den största delen av min tid 3 veckor framöver men sen ska jag faan ta mig en megastorstädning.

Fick höra en del om vissa personer i helgen, människor jag haft i mitt liv vilket gjorde mig rätt irriterad faktiskt, tänk att folk faan inte har vett att bete sig normalt!! Trött på allt skitsnack nu så jag spyyr. Jag blir äcklad av människor som ljuger! Ännu värre är människor som ljuger och hävdar att skulden är någon annans! Fyyy faan!

Stressen över alla måsten är som ett ständigt grått regnmål över mitt huvud och jag känner mer och mer hur jag äts upp av allt som väntar mig i skolan. Räknar dagar fram till allt jag har att göra som är roligt (vilket dessvärre inte är sååå mycket som jag önskar). På lördag ska jag få träffa världens gulligaste lilla prins..det behöver jag!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ska bli sååå kul att ses på lördag tjejen!.. Hoppas du kan koppla av en stund då..

Kramis

2009-03-10 @ 01:04:03
Postat av: Tess

Japp, kul hade det varit om man hade varit medräknad ;)

Men jag ska inte träffa er på lördag. Jag ska på genrepet i Globen och sen hem till familjen.

Må så gott.

2009-03-10 @ 09:09:20
URL: http://www.spastugan.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0