Hej på er alla glada!

Sitter här med mina pärmar av information jag måste trycka in till i morgon och tänker på hur mycket roligare ni andra måste ha det just i denna stund. Det positiva är ju att hur det än går med tentan i morgon så har jag fredag kväll ledig:-) det har jag bestämt! Sedan har jag ju 3 sidor PM som ska in veckan efter plus ett grupparbete som ska rättas men det tänker jag inte på nu känns det som!

En annan tanke som slog mig är att jag inte vet vilka som går in här och kollar. Vissa av er har jag koll på men långt ifrån alla...lämna gärna ett avtryck;-)

Receptet på kakan kommer inom kort. Dessutom tror jag att jag har besämt mig för att råttorna ska heta "Nicko och Pulver". Ni som tittade på Trazan och gänget vet nog kanske var jag fått det ifrån;-) Blir inte det bra så säg?

Tebax till pärmarna nu då....puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det låter jätte bra med Nicko och Pulver. ska bli kul att se dom

2009-03-25 @ 12:13:03
Postat av: Farstafjollan

Jag kollar här varje dag men har sällan något vettigt att säga...

2009-03-25 @ 14:42:24
Postat av: Madeleine Setterholm

Jag beundrar dig för all tid du lägger på skolan. Blir faktiskt avis, men jag och plugg... Skulle inte tro det:).Hoppas att tjejerna blir glada för Nicko och Pulver. Namnen passar ;) Kram

2009-03-25 @ 21:09:53
Postat av: Eva

Lycka till tjejen! ..Namnen är utmärkta!... tjejerna kommer att bli såååå glada!

Kramis

2009-03-25 @ 22:29:25
Postat av: nettan

hehe jag är inne och lädser men det tror jag du vet redan

2009-03-26 @ 10:12:03
URL: http://www.metrobloggen.se/tindrabus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0