Åter igen klarar hon det omöjliga!

Helt plötsligt har man då ett godkänt på sin hemtenta vilket omvänt innebär att jag slipper göra mer tentor i juridik för nu! Känns så jävla bra men vägen dit var inte vidare trevlig..var på väg att börja gråta flera gånger. Är en känslomässig berg och dalbana just nu...återkommer nog till mig själv inom kort hoppas jag. Det har varit väldigt mycket och är i stor del fortfarande vilket påverkar mig negativt, behöver komma ikapp UTAN att skiten jag lämnar bakom mig ersätts av annan skit.

Dagens läxa blir:
Utgå inte ifrån att dina känslor alltid stämmer, att du alltid har rätt.
Lär sig lyssna på andra och respektera din nästa!
Livet är en utmaning, det är inte alltid lätt.
Att samarbeta är ju ändå det bästa...

I morgon kan det vara för sent


Kommentarer
Postat av: Eva

Härligt att höra! Trodde nog att du skulle klara det... Jag tror på dej ska du veta! Hoppas du får lite lugnare nu ett tag så du hinner ta igen dej!

Kramis

2009-03-06 @ 00:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0