Ännu en jävla skitdag i skolan

Dagen slog faan rekord i skolan. För det första var det en sån där låååång jävla dag som aldrig ville ta slut..för det andra blev det världens jävla bråk mellan klassen och en lärare om tentan. Han verkligen attackerade oss med sina jävla kommentarer och när han fick mothugg blev han liksom ännu argare. Flera av dem i klassen reste sig upp och gick ut ut klassrummet för att han gjorde dem så jävla upprörda..han e helt sjuk. Hoppas att han kommer till insikt och ber folk om ursäkt för sitt beteende. Han hade inte ens läst litteraturen själv..sen ska han då fixa ihop en bra tenta på det...hhhmmm. Det blev ingen positiv diskussion för vår del i alla fall..BAJS!

Efter 16 när jag slutade stannade jag kvar för att f¨grupparbetet färdigt..åkte hem runt 17 med världens jävla huvudverk. Hela den här veckan kommer att bestå av skolarbete..plus hela nästa vecka...SEMESTER TACK!!!
Ska kanske ta mig ett varmt bad och krypa i säng tidigt med mitt huvud idag....

Tack alla för att ni e så fina! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0