Trevligt!

Picknicken var hur trevlig som helst även fast jag inte kunde vara med på diverse aktiviteter fullt ut. Kvällen började klockan 18 med att vi åt pastasallad och kyckling och efter det kaffe och havrebollar vi bakat. Barnen tillsammans med personal hade bestämt att vi skulle ta en brännbollsmatch varpå jag och en annan mamma på dagis, som även hon var skadad, satte oss och drack kaffe och hejade på barnen. Föräldrarna förlörade mot barnen (ja, eller?) som fick priser i form av en godispåse och såpbubblor. Efter utflykten sov Jossan över hos oss och hon och Julle låg och skvallrade en bra stund innan de somnade. Trots detta vaknade Elin och Jossan klockan 5.30 i morse!!! Snälla Aylin kom och hämtade Elin här i morse för att lämna henne på dagis...så jävla snäll! Elin sover över hos Hampus inatt...hoppas att det går bra nu. De har en förmåga att vara rätt busiga när de är tillsammans.

Foten är periodare, gör ont ibland och ibland inte men jag tar inga piller längre nu. Hoppas nu att den skärper till sig snart för jag har både dop och bröllop att gå på framöver. Vart tog allt sällskap vägen? Trodde ni skulle köa utanför min dörr..asg.  Skriv något kul åtminstone. Puss på er! M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0