Sov sött!

En halv chokladkaka senare och  med en jävla massa sidor läsning i huvudet så tackar jag för mig själv idag. Jag vet att jag borde gjort mer idag men det blev helt enkelt inte av... I morgon ska jag till skolan en stund för att snacka ihop mig med min grupp och sen bär det hemmåt för att fixa! Det ser ut som att en tornado har dragit förbi här och mina pojkar behöver rent i sin bur. Det blir till att proppa sig full med smärtisar för nacken is back och dessutom måste jag ha legat konstigt inatt för min axel är skitmuppig. Jaja..måste det städas så måste det, inte mycket att göra åt. I morgon är det onsdag, i övermorgon torsdag och dagen efter det börjar förhoppningsvis sommarlovet! :-)

Puss och sov sött! Det ska iallafall jag göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0