Sommarlov och tjejmiddag

Igår åkte jag till skolan för att lämna in min uppgift tillsammans med lilla E. Det kändes såå jävla skönt att bara åka därifrån med vetskapen om att inte vara tvungen att vara där på över 2 månader! Efter det åkte vi till centrum för att shoppa lite tillsammans med häxan på höjden. På kvällen var det dags för Julles tjejmiddag och 5 fnittriga brudar satte sig vid bordet och åt... eller ja, försökte äta mellan skrattet. Biotemat på festen var sjuukt lyckat och jag tror att alla som kom hade det hur kul som helst. Julle fick fina presenter och var nöjd med kvällen.  Häxan var också med på middagen och när de flesta gått tog vi plus en annan mamma, varsit glas vin i mitt kök. Det känns såå skönt att det äntligen är lite ledigt i mitt liv.

Idag har vi haft fullot upp igen. Morgonen började med att barnen väckte oss tidigt och tjatade om frukost. Julias kompis sov kvar och hon skulle bli hämtad runt 11 för att gå på ett bröllop. Jag hjälpte henne med håret innan hon åkte och sedan stressade vi iväg för att hämta Julles kille för att ta med honom på bio. Han är huuur söt som helst den killen.. artig och söt. Efter det åkte vi till Görans föräldrar för att visa upp nya bilen och klappa på lillvovven :-)
Nu sitter jag nybadad med ett glas vin i handen...jag kommer att sova gott..puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0