Soffpotatis

Idag har jag legat på soffan igen och bara slappat...det suger! Jag hinner ju tänka en hel del i min ensamhet och idag fick jag en heemsk tanke..jag får ju inte bada på flera veckor!!! Ni som läser min blogg vet att jag badar nästan varje dag...fyyy va trist!

Sen måste jag få vara kritisk en stund. Av alla er som går in på min blogg varje dag är det enbart en snäll själ som skrivit till mig  efter min op och det anonymt.... Jag har tråkigt här och skulle behöva lite roliga och trevliga kommentarer...så skriv på. ;-)

Puss alla!

Kommentarer
Postat av: Farstafjollan

Jag hade faktiskt tänkt hälsa på dig på sjukhuset, men har kommit in i en period av jättekonstig dygnsrytm. Skönt att du är hemma igen. Vi måste ses snart!

2009-06-11 @ 17:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0