Så jävla glad!

Shit alltså vilken dag det var idag... Vi var ju såklart sist på listan och hade sett hur flera grupper hade blivit gryyymt sågade innan vilket gjorde att vi var rätt spända och nervösa inför vår dom. Efter att den gruppen som hade läst vårt arbete hade sagt sitt så var det dags att prata med läraren om hur det hade gått varpå vi satt som på nålar. Han tittade på oss och log... "Ni är godkända och jag tycker att det är ett bra arbete rakt igenom" Tror ni man blev glad eller? Underbart faktiskt. Nu ska jag sätta mig ner och skriva reflektioner från kursen och sen är det sommarlov efter klockan 12.00 i morgon :-) *GLAD*

Julia har precis vart på fest och det är nu bestämt att hon och Wille (en kille i hennes klass) ska gå på bio på lördag..*s*. I morgon ska hon dessutom ha sin fest och underbara Erina har fixar massa grejer från hennes jobb som vi ska ha..TACK gumman för det! Jag är sååå jävla glad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0