Runt hela stan

Idag har vi varit runt hela stan fan. Först åkte vi till Fredells för att handla lite grejer till burbygget. Göran fick ett presentkort där för typ ett år sedan av sitt jobb och det passade ju bra att använda del av det nu. Efter det åkte vi och hälsade på El James i garaget. Vidare till IKEA som ligger precis intill för att köpa plastpåsar. Tillbaka till garaget för att lämna några påsar till James. Hem för att gå på toaletten. Bilfärd hem till svärföräldrarna för att hämta en såg och ta en fika. Hem för att hinna gå till prken för att träffa Lillan och barnen innan dom åker på semester. Äntligen hemma tog vi ut och pysslade med råttor. Hela dagen har rusat iväg! Blev bjuden till Eva för att grilla men det sket sig. Det är så jävla trist att man inte kan köra bil eller åka tunnelbana och så :-(

I morgon döps söta Wilma men även det har jag blivit tvungen att ta bort från listan. Min fot är inte så bra att jag tror att den orkar tyvärr...inte mycket att göra. Vi får ha ett alternativt dop när jag blir bättre..*s*.
I morgon åker låneråttorna hem...kommer bli tomt här tror jag för vi har ju bara 2 egna. Vi ska pyssla lite på den nya buren i morgon... nä, förlåt..Göran ska göra det..hihi. Vem vet, det kanske kommer lite bilder längs med vägen:-)

Hoppas vi kan ses snart...det skulle vara kul. Puss på er mina vänner och släktingar, ni är mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0