Oväntat besök :-)

I dag när jag var i affären fick jag ett sms där det stod  "vad gör du". Jag tyckte frågan var konstig och undrade om jag missat något varpå jag svarar "handlar. vad gör du själv". Det gick någon minut och svaret blev  "står utanför din dörr" och när jag kom en bit på min gångväg mötte jag dem... världens sötaste lilla prins och hans mamma E. Det var en riktigt trevlig surprise :-)   Efter att jag fått gosa lite med mitt underbara gudbarn åkte de hem och Elins kompis Sara kom över med hennes mamma Aylin och lillasyster Lara. Nu är Nathalie här, min kompis dotter. Till middag åt vi lasagne och nu är jag så jävla mätt och så trött att jag snart somnar. Det får nog bli ett glas vin och sen sängen efter att barnen har somnat. Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Eva

Glad midsommar på er hela familjen!

2009-06-18 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0