Ont x2

Vi var på polisstationen runt 10 i morse och då var det bara en person före oss i kön för att fixa pass så allt gick sjukt smidigt faktiskt. Göran släppte av oss i Solna C och där gick vi runt en liten stund innan jag skulle till Shirin på IPL-behandling. Efter en liten stund av promenerande började min fot protestera och jag vad tvungen att sätta mig ner som en annan kärring och vila. Shirin plågade mig som vanligt, det brukar hon ju göra när jag är där..tur att man får rabatt..*s*. Tillbaka till centrum efter det där vi handlade på H&M för de presentkort Julle fick på sin fest. Jag hittade en pall där spm jag satt på och sa till Julle at det var en handikappspall och precis då gick det förbi en pappa som tyckte att den kommentaren var väldigt kul eller nått för han skrattade rött friskt. Vi mötte upp Jossan där och gick sedan till dagis för att hämta Lilla E. Hon hade det jobbigt att lämna dagis, det var ju hennes sista dag. Även jag tyckte att det ´blev jobbigt att plocka ihop hennes saker och säga farväl. Jag skojade och sa att jag kommer att vara den där knäppa människan som om 20 år kommer att komma dit och leta efter mina barn...haha. Väl hemma stod familjen med råttorna vi vaktar och väntade på oss. När de gick kom nästa..underbara Håkan var här på ett litet besök. Jag fick bra betyg på mina smörgåsar...haha. Alltid välkommen hit! Håkan gick, Jossan gick och Thomas kom.

Jag är trött, hungrig, har ont och huset ser ut som en jävla knarkarkvart men puss på er!

Hoppas att ni som är ute och åker båt till såväl Gotland som Finland har det skönt på er resa:-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Setterholm

Resan var fantastisk!!! Rekommenderas verkligen, Birka Paradice.....

2009-06-29 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0