Nervositeten stiger!

I morgon är det dags för oss att få vår dom...då ska vi opponera på en annan grupps uppsats och få våran opponerad. SHIT!!! Jag är så jävla nervös inför det så att jag snart går sönder. Den läraren som sitter med är rätt petig och hård så jag vet inte hur det kommer att sluta faktiskt. Dessutom har jag ju en sista uppgift att göra tills på fredag.hoppas att det går bra med allt nu!

På det mer privata planet,alltså utanför allt skolskit, så har jag en del att städa tills på fredag. Sen på lördag tror jag att jag ska sätta mig ensam i typ datarummet med en flaska vin och fira att jag klarat hälften av min utbildning :-)
2 down and 2 to go.... Puss!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer att gå bra ska du se jag håller tummarna pussi russi

2009-06-03 @ 18:26:37
Postat av: Eva

Det här fixar du/ni! lycka till och visa dom hur det går till!.. ;))

2009-06-03 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0