Nasse tycker det är en blåsdag idag

Jag gick till centrum utan kryckorna idag och det fuknade rätt okej. Läkarbesöket gick bra, han undersökte även Julias fot hon har klagat på att hon har ont i. Fick även recept på Elins krämer och min nässpray så nu behöver jag inte kontakta dem på ett bra tag. Nu sitter vi här och spelar TV-spel och bara tar det lugnt, det går ju inte ens att vara ute för att det blåser så mycket. Jag tror att jag gör bäst i att ligga här i soffan i kväll och titta på en film och dricka en kopp te... låter som en bra idé faktiskt. I morgon blir det en lång dag...hoppas jag pallar!

Nu regnar det åxå..jag tror jag smäller av. Puss och kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0