Möhippan avklarad

Nu är jag hemma efter en kul kväll på stan. Vi började inne i kungsan med en lunch på T.G.I.F där det även målades en tavla. Göran var snäll och hämta mig och min fot och körde in till söder där det övades in en stolsdans för de som kunde delta... hur kul som helst. Vi stannade där en stund efteråt och drack skumpa innan vi drog till Eken för ett glas. ähoppandes tog vi oss sedan ner till M/S Vindhem för en tacotur. Trots att jag inte kunde dricka hade jag hur kul som helst men rätt ont i foten tyvärr :-(  Glad att jag var med hela dagen iallafall..inte många som var det.  Nu hoppas jag på att min fot ska vara bättre till bröllopet så att man kan visa då var skåpet ska stå..hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0