Misshandel, basketavslutning och uppsatsläsning

Fy faan va arg man blir!!! Var nere och pratade med Kenneth idag och då berättade han att han hade blivit attackerar i helgen. Han stod och åt en hamburgare i lugnan ro i Fridhemsplan när 4 killar hoppar ut ur en bil och slår honom hårt i huvudet så att han tuppade av. Efter det har dom sparkat honom så att tänder har rykt, läppen har spruckit och dessutom fick han en hjärnskakning på köpet. Han har ingen aning om varför det blev så heller för han har inga direkt fiender. JÄVLA AS... man blir ju så jävla arg! Det sitter 3 häktade för brottet och jag hoppas att de åker dit ordentligt!

Idag var det basketavslutning och Julles lag vann 20 chokladkakor, att dela på 8 brudar, i en dribblingstävling :-) Så jävla duktiga var dom.. blev så stolt. Jag ska försöka få henne att fortsätta med basketen men jag tror inte att hon vill det tyvärr... Efter avslutningen var vi iväg och handlade en snabbis på ICA och nu har vi precis kommit hem igen. Nu återstår att läsa igenom en annan grupps uppsats för att ha något att säga på torsdag.
Over and out! M

Kommentarer
Postat av: mamma

jag säger bara fredag fredag slut på helvetet ett tag

2009-06-02 @ 21:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0