Men shiiit... åren går.

Fick ett infall nyss och sökte på musik från 1994, altså från då när jag träffade Göran. Insåg att det var extremt länge sedan och satt bara och skrattade åt hur man såg ut då. Fan va gammal man kände sig helt plötsligt...15 år tillsammans. Om typ 2 år har jag spenderat halva mitt liv med honom, min man! Faan va lycklig jag är med den människan, kan inte ha det bättre. Han är mitt allt och tillsammans med honom har jag allt och behöver ingenting annat. Han har gett mig de finaste flickorna på denna jord. Siempre contigo... jag älskar dig Göran!


Kommentarer
Postat av: Farstafjollan

Hoppas att ni får en underbar midsommar!

2009-06-19 @ 03:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0