Fullt ös medvetslös

Dagen har till stor del sett ut som en repris av gårdagen med sol och trevligt sällspap. Jag och Julle la oss på filten i morse igen efter att vi hade lämnat Elin på dagis men i sällskap av Aylin idag. Vi gick efter det och handlade, åt lunch och sen var det dags att hämta lillbajan som hade bestämt att hon ville hem klockan 13. Vi gick sen till parken med vattenmelon, äpple, havrebollar och saft i väskan. I parken var det rätt tomt men vi träffade några vi känner iallafall. Aylin kom förbi och bjöd hem oss på fika och tog sedan barnen under tiden som vi åkte och tittade på ett skåp att bygga bur av. Nu är vi hemma och barnen tittar på en film innan vi ska sova.
Elin har haft otur idag.. först hackade hon en penna i fingret och sen ramlade hon och skrapade upp hela knät så blodet rann. Men som vanligt kom det inte en enda tår..fattade knappt att hon hade ramlat när hon kom och sa det..*s*.
Imorgon är det hennes sista dag på dagis och jag tror att hon är rätt nervöst att säga hej då till sina fröknar. Jag ska fixa pass med Göran i morgon och sen tänkte jag hämta henne rätt tidigt faktiskt...

Nu ska jag fixa lite innan jag ska sova men..puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0