Burbygge på hjärnan

Nu har jag lite ideér angående mitt projekt att bygga en egen bur åt råttorna. Stommen kan  jag köpa billigt och jag har en på g för 150 kronor vilket jag tycker är lagom. Sedan har jag lagt ut lite krokar om annat material som ska göra buren fuktionell. Om du möjligen skulle ha tunn plåt eller galler som kan användas så vet du vem som behöver det ;-)
Garderoben jag har på g är blå och behöver en omgång färg också. Det ska faan bli kul att göra något själv, jag har ju inte haft tid för något sånt på hur länge som helst! Funderar även på om jag ska ta in två nya killar i gänget, det verkar inte vara någon annan som är intreserad av dem. Råttor är skojiga små djur...puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0