Avslutning x2 i morgon

Nu har min underbara man varit iväg och fixat kryckor till mig så jag kan ta mig fram lite bättre, så skönt. I morgon är det först avslutning för Julles skola och sen för Elins simskola, något jag inte vill missa för allt i världen! På fredag ska jag till läkaren och på lördag är det möhippa, hoppas min fot pallar!!! Har förstått nu att jag hade den bästa möhippan en blivande fru kan få...svårt att slå. Lovar dock att göra mitt bästa om jag blir inblandad i några sådanna planer för er i framtiden :-) Puss!

Kommentarer
Postat av: Elena

Det bästa till den bästa ;) VI har fortf undkommit nåt liknande dock hehe

..så vi får slå våra kloka ihop till nästa vi känner som ska gifta sig istället ;)

Krya dig nu.



Ses snart !

2009-06-11 @ 09:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0