Trist jävla väder!

I morse gick vi till parken men Elins kompis och hennes familj..hur trevligt som helst men så jävla kallt! Vi åt lunch här hemma och dom kollade in våra råttor på nära håll (något som mamman i familjen tyckte var lite otäckt *s*).
När dom gått passade jag på att klä om en kattklösare så att det blev en råttkoja till grabbarna. Det tog lite tid men ack så bra det bidde. Dagens höjdare var dock att jag gick på promenad med en tjej jag jobbade ihop med på ICA som har flyttat till Solna, typ fem minuter från mig. Vi hade inte träffats på flera år och det var verkligen hur jävla kul som helst att se henne idag! På tal om det...Madde, när ska vi ses *s*.

Nu är jag trött i ögat och ska leta efter John Blund för ett snack på tu man hand, puss på er och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Madeleine Setterholm

Om det är mig du menar får vi boka in en bra dag innan du börjar skolan. Är ledig på tisdagar men har semester nu. Kom med förslag ;). Hoppas du och A hade en trevlig dag. Kram

2009-07-28 @ 19:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0