Stiftet är ute och ögoninflammationen bekräftad

Klockan 8.15 stegade jag in på idrottskliniken i solna för att ta bort stygn och stift. Först så fick jag sitta och vänta typ 20 minuter innan jag fick komma in i undersökningsrummet och sen fick jag sitta i ytterligare 10 minuter för att vänta på läkaren. När bandaget väl var av satt det stygn och stiftet stack ut på utsidan av foten. Jag frågade lite försiktigt om det skulle göra ont och hans blick sa typ allt och när han sen tog tag och tryckte ner mitt ben så fattade jag att så var fallet. Inne i min fot har det suttit en stor jävla spik i över 3 veckor...inte konstigt att man har haft ont liksom! Efteråt var det ömt och jag har fortfarande svårt att gå:-( Jag slipper dock se ut som en klumpfot nu när bandaget är borta.

Klockan 10.45 var det dags för läkarbesök nummer 2. Hon undersökte oss alla tre och kunde konstigt nog konstatera att Elin var den som hade minst inflammation och jag som hade mest??? Jag fattade ingenting men hon har säkert rätt. För  barnen skulle det räcka med ljummet vatten i någon vecka men jag fick någon ögonsalva som jag skulle ta så länge som inflammationen kan ses och sen 2 dagar till efter det. FY FAN...inge skoj alls faktiskt.

Idag kommer min mamma och min syster hit :-) Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0