Rensa skit och hundbus

I natt har vi haft hundbesök! Han är ju så jävla söt men man får ju inget gjort..haha. Bestämde mig här om dagen för att göra en ryck och rensa hela lägenheten inklusive källaren på skit och jag började i förrgår i vardagsrummet men är inte klar än! Vi tvättade sofftygerna och gardinerna och igår skulle jag ju sätta på tyget igen..med en hund som ville busa..lätt? NÄ!!! Dammsugaren var ju dum också så när jag körde med den så skulle han ju attackera den också..haha. Han är bra söt den sär lilla killen. Ska fortsätta här nu för han har åkt hem.

Jag är ledig fram till den 17e så jag kan ses när som helst :-) Kom förbi på en fika när du har tid vettja Madde...bara att höra av dig innan så fixar jag javat ;-)

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0