Otur med vädret

I morse skule jag och lillfia gå ut på gården med varsin bit paj och en festis. Glada i hågen gick vi ut ur porten och tog plats på bänken utanför. Efter några minuter kände vi hur dropparna föll från himmelen, rakt i pajen och vaniljsåsen. FY va trist. Tanken var ju att vi skule gå upp i skogen för att kolla efter grejer till nya buren men även det sprack ju.

För utom det är jag så jävla sjukt trött, jag tror att jag har förskjutit timmarna en aning. Måste få koll på det innan vi åker. Fick förfrågan om jag ville följa med på en utekväll idag, precis vad jag har pratat om att jag saknar men just nu pallar jag inte riktigt det och så har jag inte pengar över till nöjen nu när vi snart ska åka. Det får bli en kväll när jag kommer hem istället:-)

Puss på er alla..nu ska jag laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0