Nu har jag återhämtat mig äntligen

I lördags var det bröllop och jag var i högform. Jag dansade med muppig sko, badade i Görans badbyxor, gjorde bomben skrikandes "ANKSKIT" och mycket mycket mer.  Jag gick och la mig runt 3 och vaknade klockan 8 för att äta frukost och efter det var det typ dags för hemfärd. Kort och gott så har jag haft det rätt bra. Resan hem gick bra och när vi kom hem packade vi ungarnas kläder och åkte iväg till deras farmor och farfar för att lämna dem där över natten. Idag har jag passat på och plockat undan en del skit här hemma för på torsdag fyller storfian 10 år :-) Faan va tiden går fort!

Det blev en kort presentation känner jag men jag orkar inte mer just för tillfället..är trött som attans!
Sov sött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0