Nu är dagen här

Jaha..nu sitter man här och undrar över hur många batterier man behöver ta med sig på en vecka och sådant annat tjaffs man måste ta ställning till innan man reser bort en vecka. Jag var uppe sent i natt för att hinna med det mesta och gick upp tidigt den här morgonen för att fixa lite till så troligen kommer jag att somna på planet...hoppas jag inte snarkar då..haha. Ska bli så skönt att bara få lata sig en hel vecka..slippa städa, diska, tvätta, dammsuga och bla bla bla. Jag ska verkligen försöka att ta en rejäl paus från vardagen..vilket även innebär att jag inte kommer att vara kontaktbar på nätet. Ni som saknar mig eller kommer på något under tiden jag är borta är mer än välkomna att skriva en rad eller två iallafall;-). När jag kommer hem är det mycket jag ska ta tag i! Lämnar er med en regnbild jag tog här om dagen från min ballkong och säger...ha det bra i Sverige under tiden jag är borta*s*. Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det så skönt på semestern lilla gumman och va rädd om mina guldklimpar



mamma

2009-07-17 @ 12:15:11
Postat av: Madeleine Setterholm

Njut av semestern och välkommen tillbala till bloggen med nya äventyr att skriva om. Simma lugnt... Kram

2009-07-17 @ 21:54:15
Postat av: The Toastmadame I was

Ha det så j-la skönt nu vet att jag ska ha det iaf.. Även fast jag måste göra vardagliga saker men sknt kommer det bli hörs om lite mer än en vecka!

Puss & kram

2009-07-18 @ 00:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0