Grillat är gott!

I morse åkte Julia iväg med sin farmor till norrland och Elin blev kvar hemma. Dom åkte klockan 8 i morse och efter det gick vi och la oss för att "vila lite" vilket slutade med att vi alla tre vaknade klockan 13 när telefonen ringde. SHIT alltså!!! Göran åkte iväg för att fixa dörrarna till skåpet och jag tvättade lite. När vi gick ut för att handla en blomma till min mamma som fyller år i morgon träffade vi på lite folk här nere, där dom har så många katter...det visade sig att dom som bor där har åkt bort, lämnat fönstret öppet för katterna men "glömt" att ge dom mat. Det är alltså 10 katter i en lägenhet utan mat!!! Det var en tjej där för att mata dom utanför ballkongen som ska göra en anmälan! Dessutom har räven tagit 6 av deras kattungar :-(   När Göran kom hem drog vi vidare till mamma för att grilla..hur gott och trevligt som helst. Ett problem var dock att jag fick ont i huvudet helt plötsligt och fick ta piller. Elin blev trött så vi drog hem och nu sitter jag här och är sur för att jag missade en serie som vi trodde började klockan 22 men som började 21. Kanske ska ta mig ett bad och sen gå och lägga mig....

Puss på er alla glada!

Kommentarer
Postat av: Elena

Men för i helvete!!!!!!!!!!!!!!!!! morr

Säg till om ni behöver hjälp med katterna!!!

Vilka Jävla idioter!

2009-07-13 @ 07:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0