Ett sista farväl

Idag har vi bara tagit det lugnt..tvättat och lagat mat. Jag känner mig så jävla trött just nu, tror att det beror på att jag inte sover bra med min fot. Mina drömmar är lite skumma också.. varje natt har jag problem att lösa. Nattens dröm i kort gick ut på att jag och Göran skulle gå först på bio och efter det på en mysig pickick varpå jag hade en korg i knät under filmens gång. Det konstiga var bara att någon hade bytt ut min korg så i mitt knä i en väska låg 24 st illerungar som rymde och bet mig i fingrarna. Ja...jag behöver sova inte knapra piller;-)

Nu är det kväll och jag ska hem till Marie för att mysa lite med Cleo innan hon får somna in i morgon kväll..känns inte allt för skoj! Tycker i övrigt inte katter är så speciella men hon är en av få som fått mig att smälta. FYYY!!!

Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0