Det är sant som dom säger...

Äntligen hemma efter en skön vecka på Cypern! Ja...jag vet att det låter konstigt men det är faan sant som dom säger "borta bra men hemma bäst". Vi har haft det så oförskämt bra..badat, solat och ätit gott hela semestern. (Vågar INTE ställa mig på vågen på ett tag *s*). Vet inte vad jag ska skriva riktigt mer om det..skön semester helt enkelt ;-).
En massa tankar har man hunnit med också..på gott och ont.

När vi kom hem åkte vi förbi uppfödaren och hämtade upp två nya råttbebisar och våra egna grabbar :-) Så kul! Bilder kommer så fort jag har tagit. Kort kommer även på deras nya fina bur som nästan är färdig nu. Dom bor i den nu men det är lite småplock kvar att fixa med.

Puss på er alla! Jag är glad att ni finns..även er jag inte ser så ofta :-).

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är glad att du också finns pussi russ

2009-07-25 @ 19:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0