Bjuden på god mat och trevligt sällskap

I dag har vi städat det sista innan morgondagen. Mitt uppe i allt plockande ringde Aylin och frågade när Göran kom hem och jag fattade ingenting och sa att han brukar vara hemma innan fem. Anledningen var att dom ville bjuda med oss till den restaurang som dom är delägare i eftersom att jag sagt att Julia älskar libanesisk mat. Stället heter Sahara och ligger på söder. Vi åt tills vi nästan sprack och helt plötsligt kommer kocken och servitören ut med en tårta och börjar sjunga för Julia och Isse, som fyllde år igår. Jag hade en sån jävla trevlig kväll och Julia var så jävla nöjd och glad. Det är en riktigt snäll familj det där!

I morgon fyller min älskling 10 år... jag har lite svårt att förstå hur stor hon börjar bli.
Jag har en underbar familj och grymma vänner! Jag har det rätt bra faktiskt ;-)
Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Godmorgon gums.

Det lät ju inte helt fel det att bli utbjuden så där... Har fixat lite mera godheter men orkar inte lägga över på den lilla tar stora med mig så kopierar vi det som är intressant helt enkelt är det ok om J följer med? Vi ska bara äta lite när vi väl är hemma han är hemma senast kl 19....

Kraaaaaaam

2009-07-09 @ 08:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0