Sista rycket!

Min man e helt otrolig! Jag ringde honom i morse och frågade om han hade någon möjlighet att lämna lilla E på dagis, vilket han kom hem och gjorde. Sen satt jag en stund och pluggade, vilade lite och pluggade igen. Han kom sen hem med pizza och nu har han tagit med sig båda prinsessorna plus en kompis till dom och åkt skridskor, allt för att jag ska kunna plugga in i det sista ostört. Helt underbart ju! Får dåligt samvete för allla dom gånger som jag anklagat honom för att han inte gör något...men å andra sidan kanske det är på grund av det som han har fattat nu*s*.

Imorgon är det dags för tentan...shit alltså. Kanske man kan ta sig ett gärn innan man kommer dit så man är lite mer avslappnad..eller inte;-)

Ja ja..sista rycket nu! Puss på er alla och tack för att ni läser om mitt elände..haha.

Kommentarer
Postat av: Tess

Skickar dig en spark i baken och önskar dig allt gott imorgon.

/Kram

2009-01-09 @ 21:25:00
URL: http://www.spastugan.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0