Middagen igår...

Ja men shit va trevligt och dramatiskt allt blev på en och samma gång, eller som mamma säger, dramastiskt;-)
Göran körde mig hem till min klasskompis som bor i ett hus i Stäket, ja..jag vet...i skogen faan. Mitt i middagen drar en annan av mina klasskompisar upp en påse och börjar tacka folk hej vilt med smycken och grejer. Fick en jättefin ring i silver... Sen drar en annan klasskompis upp en påse men en vetekudde hon sytt till mig för att hon vet att jag har problem med min nacke...så sööööt. Helt plösligt ringer sen telefonen till hon tjejen som delat ut smycken och hon får panik och vill åka hem, världens panik. Hennes man ringde henne och sa att deras dotter hade skurit sig i armen, djupt alltså och att de nu var på väg till sjukhuset. Det var då jag började dicka vin..haha. Alt gick bra till slut och idag är jag sååå tacksam för alla fina människor som finns för mig. TACK ALLA!

Var hos läkaren idag med Julias tå och det var tydligen ingen fara tack å lov!!!

Ha det bra så ses vi snart...puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ja man får vara med på ett litet hörn i alla fall

Va skönt att det inte var så farligt med tån pussa prinsessorna från mormor

2009-01-12 @ 22:05:48
Postat av: karolina furten fjärt

Ja ja man får vara med på ett litet hörn i alla fall

Va skönt att det inte var så farligt med tån pussa prinsessorna från mormor

2009-01-12 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0