Kalasfix



Satt igår och gjorde dessa inbjudningar till Elins kalas som hon ska ha nästa helg. Hon satt med mig vid köksbordet ett litet tag, sen sa hon något i stil med att "det där blir bra" och så gick hon och la sig, hon var helt slut. Hon blev så glad när hon såg dom i morse:-) . Hon är väldigt bestämd över hur saker och ting ska vara så nu har jag övertalats att göra en fin tårta, havrebollar och köpa kakor..hihi.

I övrigt har jag haft huvudvärk i flera dagar och känner mig inte 100 än:-( kanske fått en miniinfluensa som har bestämt sig för att stanna länge istället för att bli stor. Jag har INTE tid att vara sjuk nu, så e det bara!


Puss alla och grattis Elena på födelsedagen!




Kommentarer
Postat av: Elena

Tack! :D

2009-01-22 @ 13:58:21
Postat av: Tess

Vilka jättefina inbjudningskort. Klart hon blev glad!

2009-01-22 @ 17:41:47
URL: http://www.spastugan.se/blogg
Postat av: The Toastmadame I was

De blev ju hur fina som helst ju!!

2009-01-22 @ 19:04:59
Postat av: Farstafjollan

Grattis Elin!

2009-01-24 @ 02:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0