Färdig x2

Nu är jag både färdig med tentan och som människa! Hoppas nu bara att tentan gick bra, det kändes så men man vet ju aldrig. Min underbara man (oj vad man skryter..men men) körde mig till stan i morse för att sriva tentan och hämtade mig efteråt. När jag väl kom hem låg Julia kvar hemma i sängen med 39.5 graders feber stackarn:-(  Snacka om en liten fialotta som bli mammig när hon är sjuk, jag har legat med henne i sängen som sällskap nästan hela dagen(efter att jag kom hem från min tenta då). Vi skulle ha åkt till mina svärföräldrar idag på middag men det blev ju inte så. I morgon är jag bjuden på tjejmiddag hos en tjej i skolan, ska bli trevligt att koppla av lite.

Nästa lördag är det dags för en kväll hemma hos mig i trevligt sällskap! Du kommer va?:-)

Kommentarer
Postat av: Eva

jajemen! Det kan du skriva upp att jag gör!

Pözz

2009-01-11 @ 01:18:34
Postat av: Elena

Ofcoursamundo kommer jag :) Pözz

2009-01-11 @ 14:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0