Barn är förfärliga..jag menar för härliga.

Efter skolan idag var jag och hämtade Julia på skolan för att ta henne till tandläkaren och sedan köpa skor. De skor hon hade var tydligen väldigt roliga att hoppa i lera med?!?!  Väl i centrum gick vi i varenda jävla affär och inte ett par skor dög åt min prinsessa (läs brat) så till slut fick jag nästintill tvinga henne att köpa ett par. De skor hon vile ha var ett par VITA gympadojor..med tanke på att dom andra var så roliga att hoppa i leran med så sa jag såklart nej.."ååååhhh va du e elak. Alla andra får ju ha ljusa skor i skolan och bla bla bla". Shit att barn i alla tider kör med samma skit för att få sina föräldrar att få dåligt samvete. Den här mamman är principfast så nu har hon ett par skitcoola skor som hon självklart tycker e fula eftersom att hon inte fick som hon ville från början. Barn är förfårliga..eller jag menar ju såklart för härliga.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Hehehe de är så roliga så.. Ses imorgon med minstingen då! ;)

2009-01-26 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0