Varit rätt duktig idag om jag får säga det själv!

Jag har haft fullt upp hela dagen och planerar att vara vaken tills jag är klar med den förbannade tentan, den jag ska rätta alltså! Morgonen gick åt att lämna barn , handla och fixa med tvätten. Klockan 12 började spinningen (japp..jag har tränat idag) sedan var det hem för att laga mat, plocka med mer tvätt, fixa med disk och läsa lite skola. Jag lär ju sova gött ;-)

Natten till igår vaknade både jag och Julle av att det var något som lät som tre kraftiga slag eller skott. Någon skrek sedan två gånger "hjälp ring polisen". Först när jag hörde det trodde jag att det var en del i min dröm..haha. Idag fick jag förklarat för mig vad det vi hade hört va. En kraftigt drogpåverkad man gjorde tydligen sönder rutor och snodde saker på det treviga sättet..polisen tog honom senare. Tur att jag inte bor på nedre botten! Otäckt!

Nä...nu e det tenta tenta igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0