Ungdomsgården öppnad

I dag har det varit som en hel skolklass med barn hemma hos mig. Först hade lilla E två stycken kompisar här och sen kom stora J hem med två till som jag bjöd på mat. Jag har städat hela dagen för att det skulle koma folk hit och nu ser det ut som att städtanterna på TV har god anledning att komma hit. I övrigt har jag varit och tränat idag, vilket känns i hela kroppen! Ska försöka röja undan här innan M kommer hit om ett tag med sig drömmis.

I morgon är det en ny dag! Puss

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

M och drömmisen tackar så mycket för gott sällskap och gott kaffe som vanligt, trots att det inte va jag som gjorde kaffe.. ;p

2009-02-19 @ 00:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0