Ny dag och nya måsten...

Jag måste rätta min tenta...men jag vet inte hur jag ska göra för att min lärare ska bli nöjd. Drar mig för att ta i den men vet att jag inte kommer undan. Det blir nog bra..jag gör det sen..haha. Igår la jag om min kost och köpte träningskort på granbacka, 269 kr i månaden. Hopppas att jag hinner träna någon dag snart..just nu måste jag plugga ikapp. Jag har en tenta att rätta. en ny hemtenta att skriva, ett muntligt förhör med Hitler samt en massa papper och böcker att läsa på den nya kursen. Den 13 februari ska allt detta vara klart...är du avundsjuk?


Kommentarer
Postat av: Tess

Nope, det kan jag lungt säga att det är jag inte ;)

2009-02-03 @ 14:05:39
URL: http://www.spastugan.se/blogg
Postat av: Eva

inte mycke! Men du grejjar det! För du äör bättre än Hitler!

Pözz!

2009-02-03 @ 22:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0