IKEA idag, resa i morgon

Var på IKEA med Marie idag och handlade lite, billigt blev det till och med (jag har förbjudit mig själv att köpa servetter och ljus på ett tag). När jag kom hem va jag helt slut men som man säger "ingen rast, ingen ro", jag fick ett samtal om två små hundar som behöver någonstans att bo med ett upplägg som heter duga. Måste erkänna att jag blev lite sugen men jag känner samtidigt att jag inte vill ha 2 hundar...Någon som är intresserad? Kvällen gick åt att tvätta bilen, gå i zooaffären och äta kinamat..en trevlig kväll med andra ord. I morgon smäller det..då åker jag iväg på en härlig kryss i gott sällskap...underbart faktiskt. Jag behöver verkligen komma iväg!!! Hoppas att ni klarar er några dagar utan mig nu;-)
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha det så jäkla bra du bara kan!

Kramis!

2009-02-26 @ 00:08:31
Postat av: The Toastmadame I was

Ha så kul nu.. Jag vet att jag ska ha det iaf! ;)

Tack för allt..

Pussar & Kramar

2009-02-26 @ 07:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0