Så jävla najs!

Min underbara man gick upp i ottan för att åka iväg med min bil till besiktningen. Efter att han slitit med is och snö var han där klockan 7.40 och kom tillbaka hem med en bil som inte ens fick en flugfjärt till anmärkning ens.. så jälva skönt! när han kom hem åt vi frukost och sen var det dags för Göran att åter igen åka iväg och denna gång för att hämta en ny diskmaskin eftersom att den andra gått sönder...så jävla najs! Jag älskar det mannen!
Är lite besviken på alla som sagt att de ska hälsa på mig och som inte kommit eller inte ens hört av sig men förutom det har jag en bra dag idag :-)

I morgon är det sista dagen på detta år och sen har jag en del önskningar för nästa år som jag hoppas slår in!

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0