Pannkakor till middag och besök från landet *s*

Idag på dagen var jag och införskaffade mig i en julklapp till mina barn från typ hela släkten, en TV som dom ska ha på sitt rum (säg inget till dom bara). Jag tog den sista som fanns kvar och den kostade bara 2000 kronor för 23 tum..bra som faan ju. Jag och Häxan muppade runt som vanligt och sen var det dags att hämta barnen. Vi handlade mat och sen kom "Brorsan" hit för att äta pannkakor..ända från Farsta! ;-) Lika trevligt som vanligt!

I morgon blir det till att kolla in lite julklappar, muppa lite och sen är det Globen med Görans jobb som gäller. Vi har blivit bjudna på någon 80-talsshow och middag. Ska bli najs som faan!

Puss på er och låt inte vägglössen ta er...

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Bra kap där... Hoppas ni får en trevlig kväll! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0