Nä... jag har inte dött!

I söndags kväll började snoret rinna och under natten blev det värre. På måndagen var jag ok så jag åkte iväg till skolan men fick självklart ångra det på kvällen för då kom febern. Tisdagen tillbringade jag mest i liggand läge och idag är jag matt i kroppen. Trots allt detta vad det ju luciatåg att fixa i Elins klass, man måste slutföra vad man påbörjat ju. Det gick sjukt bra och jag tror att både barn och vuxna var nöjda och stolta :-)

Nu är det bara några futtiga dagar kvar till min operation och jag börjar känna av lite nervositet mellan stressen för allt annat. På måndag morgon rullas jag in klockan 9.30. Nu måste jag fixa lite här innan J ska hämtas hos en kompis. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0