Kvällen var trevlig och dagen idag seg

Vi åkte tunnelbana till Globen igår vilket innebar att vi båda kunde dricka lite vin och så. Maten, drickat och sällskapet var helt ok. Musiken var även den ok och det blev en del dans för min del. Efter att allt var klart hann vi med att ta sista tunnelbanan hem och sen var det bara till att gå upp i morse som vanligt. Jag är lite seg men det var det värt. Skolan sög i dag me och jag ska lägga på ett kol till nästa vecka för att hinna så långt som möjligt!

I morgon ska vi till sötisprinsen för att gratta honom. Ska se om vi kanske åker förbi mormor och Sune en stund också. Skulle även behöva lämna lite grejer hos Häxan så det kan bli många möten i morgon. :-)

Puss på er alla och sov gott (det ska jag göra).

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Sent igår ser jag.. ;)

När kan vi ses då så jag kan lämna det du behöver till pastasalladen!? Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0