Jag skrattar ihjäl mig!

Jag sitter och lyssnar på något så jävla kul! Sök på senila samtal på youtube och dela galenskapen ;-)

Elin hade avslutning på sin simskola och hade tagit  upp till silverhajen!

För att ta den gäller följande:

Simning
Märkestagaren ska simma
100 meter varav 25 meter på rygg.
Momentet utförs på djupt vatten.

Simma 12,5 meter i bröstläge.
Gör en rotation från bröstläge till
ryggläge utan att nudda botten.
Simma sedan 12,5 meter i ryggläge.

Så jävla sjukt duktig är hon min lilla prinsessa! Simtränaren sa det att hon tyckte att Elin hade något särskilt och att hon trodde att hon skulle kunna bli riktigt duktig. Tänkta att jag skulla kolla runt lite efter något som tilltalar henne inför våren :-) Tror även att min stora prinsessa ska få fortsätta utveckla sina kunskaper i simning..men bara om dom vill såklart.

Puss på er... nu ska jag göra något annat





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det låter som en bra ide tycker jag. mormor

2009-12-11 @ 08:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0