Herre gud!

Maten var god och sällakapet trevligt på festen i Jakan. Frugan fick fina presenter och alla var glada. För min del så åt jag nog för mycket av den goda maten och efter det en stor jävla bit paj..men va faan ska man göra då när hon är grym på att laga mat?

På hemvägen pratade jag med Häxan och hon satt och drack glögg i sin ensamhet. Sen började hon dilla om att hon aldrig varit på Luciavaka och att det var dags för det nu så det var ju bara att följa med henne *s*. Vi hamnade på sunkiga Metropol i Sundbyberg där vi träffade några vi har festat ihop med förut. Efteråt gick vi till MAX där jag träffade en annan av mina vänner och även en kille jag festade ihop med på kryssningen. Jag kom faan hem för sent..jag är en gammal tant nu och ska inte vara ute och ränna..haha.

Idag är schemat fullt så det är bara att kämpa på är jag rädd... PUSS!


Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was and Frugan is who I am

Haha jasså så pass... Så kan det gå... maten va urgod och tack återigen för hjälpen med pastasalladen... Fick skicka med ett rejält lass med mamma eftersom hon kom med jansons och skinkfrestelse så det hade blivit för mycket för mig och J att orka äta upp!!

Det va jätte trevligt att ha er här och ser fram emot fler besök... See you on thursday!

Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0