Har jag smittat mina barn nu åxå?

Mina barn har denna morgonen fått för sig att dom ska bada och det har typ tagit hela morgonen. Kan det vara så att jag har smittat mina barn med min badmani nu åxå...hmmm. Tänk om dom små djuren tar över mitt badkar..då får jag ju aldrig tillbaka det! Dags att sätta ner foten och det ordentligt..asg.

Vi är på g iallafall och dagen kommer att bli kanon med många trevliga möten :-) Senare i kväll ska vi se på film, Flickan som lekte med elden. Dags att sätta igång! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Hahaha det verkar ju inte bra.. Du ska inte hålla på och smitta barnen så där! ;) Får ta det ur dem fortast möjligast...

Läs min blogg gumman.. Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0