Fick lunch och kaffe på ungarnas skola *s*

Japp..då har man vart jourhavande mamma på barnens skola igen och den här gången fick jag både lunch och fika på maten..haha. Elin var först ut att få sprutan och hon va faan grym. Julia fick sin några timmar senare och hon var så rädd att hon började gråta stackarn. Trots detta var hon grymt duktig i sin mors knä. Efter maten kom Häxan hit med sina döttrar för att busa lite med mina och nu sitter jag återigen nergrävd i skolarbeten.

I morgon ska jag ta tuben in till stan för att lämna lite grejer till en tjej i min skola. Sedan åter igen till studierna är jag rädd :-(

Det är även en hel del skoj som händer nu framöver. I helgen är det party :-)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0