Ensam med maken :-)

Idag åkte G iväg och åkte skridskor med barnen inne i stan och efter det följde barnen med hem till hans bror. När han kom hem kollade vi lite på tv och sen gick han för att handla pizza. När han kom hem hade han köpt en fin ros till mig :-) Nu sitter vi här och bara slappar... hur skönt som helst! I morgon ska min underbara besikta min bil klockan 7.40, även fast han är ledig. Jag älskar den killen..funderar på att gifta mig med honom när jag blir stor *s*.

Jag börjar känna mig rätt uttråkad i min situation och längtar efter att kunna röra mig ordentligt. En annan sak är att jag inte får bada på hur jävla länge som helst vilket är sjukt jävla jobbigt för mig! Nu får jag nöja med med att duscha... bättre än inget alls kanske men får tänka.

I morgon hoppas jag på lite besök..*blink blink*.

Kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0