Vill inte att sommarlovet ska ta slut!

Jaha...så var det med det, sommarlovet är slut och vardagslivet tar åter vid. Jag är inte klar med min ledighet känner jag..skulle behöva vara lite ensamt ledig också. Inte för att det är jobbigt att ha barnen men jag behöver vila lite ibland uten dem också och det har det inte blivit så mycket av den sista tiden.
Idag ska jag träna spinning klockan 12 och efter det ska jag hem och intervjua en kile som kanske ska hyra rum inne hos grannen. Sedan blir det att hämta Elin på skolan, Julia i parken ochsist till affären för att handla mat. Nu ska jag stoppa in en tvätt i maskinen, ge råttorna mat och plocka fram lite grejer. Skriver kanske mer senare...

Vad hände med alla trevliga kommentarer i denna blogg? ;-)

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Du har tur som får kommentarer ingen som kommenterar min... :(

2009-08-19 @ 18:47:51
Postat av: Merja

Hej.

Tack för din goa kommentar hos mig, har inte fått mejl från blogg.se om att folk kommenterat så har inte kikat in på länge, haft ett uppehåll på bloggen.

Men nu är jag tillbaka igen.

Kul att du gillar kläderna jag har.

Kram

2009-08-20 @ 10:01:54
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0