Trött i huvudet!

Skolan drog igång idag och jag är redan trött i huvudet! Hämtade Elin direkt efter skolan och tog med mig hennes kompis hem till oss. Fisk och potatis till middag och sen var det typ dags för oss att lämna kompisen hemma hos sig...kan säga att vi fastnade där ett tag *s*. Tiden går fort i trevligt sällskap..men nu är jag hemma och har skickat barnen i säng. Köpte jättefina jordgubbar idag i affären som jag ska sätta mig och avnjuta.

Madde S, hoppas rensningen går bra :-)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kram på dig också

2009-08-21 @ 11:33:03
Postat av: Madeleine Setterholm

Rensningen går bra, har till och med fått Sofie intresserad. Det blir mer röj på söndag då jag är ledig. Sopsäckarna är inköpta, Henrik är införstådd med att ta hem släpet. Nu jäklar kommer allt skit att åka. TACK för inspirationen. Du är bäst... ;)

2009-08-21 @ 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0